Äntligen.

 
 
Igår ringde sigges läkare, halleluja.
 
inte en dag försent.
 
bara si så där  månader senare. Men iaf, hon fick sig en avhyvling av mig.
 
och jag berättade klart och tydligt att får vi inte en magnet röntgen tid inom en månad så kommer jag anmäla dom. För nu har jag kämpat med Sigge sedan han va 8 månader.
 
Och jääädrar folk, de gick fort att få en tid. Dom ringde idag och inom 2 veckor ska vi göra allt!
Nu gick de undan.
 
Jag är så lättad. Äntligen får vi hjälp.
 
Samtidigt som dom söver ner han och gör röntgen så kommer dom ta ryggmärgs prov på han :/ Och innan dom söver han blir de eeg. med andra ord, vi kommer bli inskrivna dagen innan och sova kvar där.
Finns de något jag HATAR så är de att sova på akkis. fy fan, de kommer inte bli en rolig natt.
men de är klart värt dom timmar!
 
 
Så fatta mig rätt nu men jag "hoppas" att dom hittar nåt fel Så jag får rätt i de hela. Är det ingen fel så kan jag andas ut iaf att de inte är nåt med hjärnan!
Bara de kommer kännas skönt!
 
Så önska oss lycka till!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0