vår dag

 
första gången denna vecka som ja känner mig piggare trots att halsen inte alls vart min vän.
 
så idag har tvättmaskinen gått varm, dammsugaren har fått dammats av. Och disken är diskad!
 
Även toaletten fick sig en ren genomgång nu.
 
Nu är jag T R Ö T T !!!
 
Så snart ska lillen sova och ja tänker bänka mig framför tvn! Let´s dance it is.....
 
Lite bilder då!
 
Kylen vart tom efter ja gick igenom de, så mkt skit som kan gömma sig bra bland dessa hyllor!
 
 
Radar paret nr ett! Sigge ville mysa med Disa... och klart Disa är en snäll hund och ställer upp på de! Hon tackar ALDRIG nej till mys!
En mer bortskämd hund får man leta efter, ja alltså bortskämd på att få mysa.
 
 
Tok hund och barn!
 
Hade tråkigt för nån dag sen, så se va lite tråd kan göra!
 
Mina loppis fynd jag "fyndade" idag.
Nå ja, Emmaus här på landet är inte direkt billiga! Såna jädra överpriser!
 
 
Nu- sängen för lillen......
Ha en toppen fredags mys kväll!
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0