Trevlig valborg!

 
haha.... och ja hoppas alla fjortisar och alla andra tusentals människor som tänker sitta ute idag i Uppsalas alla parker och supa har de trevligt ;)
Glöm inte regnkläder, eftersom de spö regnar här ;)
 
För några år sedan va man själv en av alla som skulle va mitt i uppsala i alla väder för att dricka, men sen mogna man lite...
De är inte ett dugg roligt längre. Jag kan inte ens förstå varför man MÅSTE supa på valborg. För mig är de en helt vanlig tisdag.
Och denna tisdag tänker jag spendera på IKEA, och vi kommer nog va rätt så ensamma där ;) Skööönt.
 
Vårt nya kök ska vi beställa idag. Spännande.
Ska bli så skönt med ett nytt kök.
 
Men..... de är ju en heeel del jobb me de innan de är klart. Alla skåp ska skruvas upp, nytt golv ska läggas, taket ska målas, kakel ska upp, bröstpanel ska upp, tapet ska upp, alla lister och mkt mkt mkt mer ska fixas!
Inte nog me de, vårt nuvarande kök ska ju rivas!
 
Man kanske ska bjuda hit min systers barn, dom är ju duktiga på att rivas saker och ting ;)
De har jag både sett och hört ;)
 
Nej nu är de dax att passa på att sitta still och njuuuuuta av att man får de, när man har Sigge hemma är de lätt svårt att få sitta still för han.
Han är inne i nån period nu, och de är ingen rolig period alls. Om jag går iväg t ex på toa eller till ett annat rum så GALLSKRIKER han. Men om han går iväg och leker då är de tydligen okej...... Bara jag inte går så!
Sen är han otroligt mammis me ;) Men de är på en lagom nivå just nu så ;)
 
Hoppas ni alla får en trevlig valborg!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0