Mys morgon!

 
perfekt start på denna dag.
 
De hela började med att Sigge bjöd på en brak sovmorron, han somna 19:00 igår och vaknade 08:30 imorse :)
 
Ja älskar när jag vaknar före han och hinner ligga i sängen ochh dra mig, släppa ut hunden och ta mitt morron kaffe i lugn och ro! De är såå underbart!
 
Och nu är han vaken... så full rulle och livat är de här hemma. Hur kan en sån liten person låta så mkt!?
 
Ska snart börja fixa mig inför jobbet, sista dagen innan jag är ledig.
 
Skulle vart ledig fredag, lördag och söndag. Men eftersom ja va ledig förra lördagen och har bytt med en kollega så får ja snällt jobba på lördag nu.
Annars hade ja ju haft 3 lediga dagar framför mig. men men...
 
Jag får iaf tid och umgås med min familj imorrn och på söndag :)
 
Funderar på att nån dag i helgen om jag skulle dra med mig Stoffe till ikea och planera vårt kommande kök? Så man får ett humm om vad de kan kosta.
Jag hoppas bara att allt går som de ska med banken nu.
 
Men men
 
nu dax att fixa mig, innan vi ska promenera i regnet..... mindre kul men. Bra att de regnar så all vår snö försvinner nu!!
 
Ha en bra torsdag på er allihopa!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0