men gääääääsp!

 
de ska gudarna veta att idag är jag trött!
 
Halva natten satte lillen i huset igång att skrika.... helt hysterisk.
 
förmodligen nattskräck? blandat med att huvudet slungas bakåt och slår i sängen :( för några veckor sen va de hans tänder som spöka varje natt.
 
Ja känner mig så hjälplös, jag kan inte göra nånting. Även om ja tar upp han och lugnar ner han så kan jag inte STÅ och gunga me han i timmar varje natt. Ingen människa orkar de.... Att man inte ligger i fosterställning och skakar i nåt rum på Ulleråker är ju helt fantastiskt! Detta är sjukt psykiskt påfrestande för mig, finns de nåt mitt mamma hjärta inte klarar av är de när jag står helt hjälplös. och jag vet inte HUR jag ska hjälpa Sigge varje natt. Om de är nattskräck hur gör jag? Är det nåt annat han vill? Hur ska jag förhindra att han kastar huvudet bakåt som han gör?
 
Jag vill bara att detta ska va över nu, han behöver all den sömn han förlorar alla nätter. Vi behöver sömn med.
 
men men nu har kaffet åkt ner i magen och koffeinet får bli min vän idag! är förmodligen totalt död ikväll när jag kommer hem.
 
Nu blir de slapp i soffan framför efter tio innan hemma fruarna börjar!
 
Ha en bra måndag på er!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0