Lycka! <3

De finns inga ord för hur glad jag är över att vår granne frågade om vi ville köpa Disa.

Hon är världens finaste hund, så mysig på alla sätt som finns!

Hon må ha lite "problem" med stress och kan reta gallfeber på mig till max. Men hon är min lilla lilla flicka.
Men med massa och rätt träning så löser sig allt!

Tack snälla granne som har sett till så Disa fick ett bättre hem.
De är verkligen fina hundar som du avlat fram, inte bara Disa som är så fin.

Jag är iaf så glad över att fått köpa Disa!!


Avtryck
Postat av: Grannen =)

Du är väl för snäll =)Jätte snällt skrivet och jätte roligt att du känner så, lilla Disa =)
Kul att ni ville ta hand om lilla Disa å ge henne kärlek tycker jag =)

2013-05-01 @ 08:20:56

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0