♥ kvinnan i mitt liv♥

 
i hela 5 år, alltså 1825 dagar.
 
så har hon vart kvinnan i mitt liv, genom blod, svett och tårar så har hon stått vid min sida.
 
Min älskade Ida, bästa vän, svägerska, kollega och buksyster x2 ;) HAHA!
 
Vi har bråkat, vi har säkertligen hatat varann ibland. Men vi har alltid blivit vänner igen. De är kärlek de. ♥
Tack för att du fortfarande står ut me mig.
Och ja måste känna mig hedrad som fortf står ut me dig ;) HAHA!
 
Och nu när du är min svägerska så kommer ja aldrig bli av me dig, inte så länge jag bor me din bror ;)
Men fatta 5 år sen..... vi va ju så sjukt små?
Vi hade typ inte ens fyll 24, och nu blir vi snart 30!!!
 
(för 5 år sen...)
 
I löööv my fantastiska Ida ♥

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0