galen? spöken?

¨jag vet inte ja.
 
Antingen håller ja på att bli galen eller nåt. Eller så är de spöken här hemma.
 
de är inge roligt längre iaf, imorse vid 7 tiden så vakna ja av larmet, men låg och drog mig ett bra tag, vid 7:20 ungefär vakna Sigge till han låg och prata med sig själv(eller nån annan) ett bra tag. Jag låg i min säng och vilade ögona och så råkade ja väl somna till nån minut för sen vakna ja till med ett ryck av att "nån" låter i Sigges rum. "nån" pratade vääääldigt nära babyvakten, och de va inte Sigge. De är jag övertygad om.
De lät som en vuxen som lät alldles för nära babyvakten.
Jag låg en stund och titta på babyvakten, och när "det" tystnade så nån sekund senare så GALLSKRIKER sigge. Precis som han gör när han bir rädd.......
 
Tror ni jag vart rädd eller rädd?
 
Håller ja på att bli galen eller va fan är de frågan om.
 
Detta är inte första gången jag hör saker i hans babyvakt. I söndags låg han och sov vid lunch tiden, vi va ute i trädgården och ja hade babyvakten. Jag hör HUR tydligt som helst att han är vaken. Han pratar och han skrattar. Så jag går in för att hämmta ut han, men när jag öppnar dörren till hans rum så tok sover han ju.........
 
De är bara för mkt saker som händer i detta hus.
 
jag skulle kunna skriva en hel bok om de men orka de ;)
 
Usch.
 
Jag håller nog på att bli galen iaf.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0