Alltså SUCK!

 
jag må älska fröken Disa men faaasiken hund jäkel!
 
Hon fullkomligt älskar ju att gräva ute. De är nåt jag inte gillar. Dels för at hon blir ju så jääädra lerig, och drar in leran sen.
Och för de andra så blir de fullt med hål överallt ute, hur fint är de?!
 
Kan nån snäll själ förklara för mig HUR jag ska få henne att sluta gräva??
 
Hon gräver inte för att hon är understimulerad. Hon kan va hur trött som helst pryskit och fysiskt, men endå ska de grävas!!!
 
Och jag kan inte kolla henne hela tiden hon är ute ju!
 
Och just nu är hon inne i nån trots period! Precis som Sigge. Så man har två trots barn hemma ;) Men disa kan man hantera lättare som tur är, tur att hon inte kan skrika och grina som sigge!
 
Nej nu blir de tv, snart Morgan och Ola-conny! Veckans bästa ju!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0