tänk om...

de är så som jag tror att de är med Sigge... misstanken är stark.
 
Skulle va skönt på ett sätt att få de bekräftat att de är så. Men samtidigt hoppas jag inte att de är.
 
Men med en bekräftelse skulle jag iaf kunna andas ut, och hantera situationen mkt lättare. Men om inte min misstanke stämmer så vet jag inte vad det kan va för "fel".
 
men både jag och min omgivning skulle förstå på ett helt annat sätt om de är så som jag misstänker!
Så, ja vet inte om jag ska hålla tummarna eller ej.
 
Hade ett väldigt behövligt samtal med min svärmor om min misstanke idag, och hon va lite inne på mina spår me att de kan va så. Svärmor är bra att prata lite djupare samtal med :)
Så, ska försöka få me mig henne till läkaren på måndag. Så hoppas hon kan följa me, skulle va skönt att ha me mig nån som också känner sigge. Då ja kanske inte kommer ihåg allt han gör och inte gör när ja väl pratar me läkaren :p
 
Nu blir de lite fredags mys innan sängen kallar!
 

Avtryck
Postat av: Eva

Skriv uppvad du vill få sagt. Lätt att glömma annars!
Lycka till påmåndag!
Kram

2012-09-15 @ 10:11:39
URL: http://www.eltonsmamma.wordpress.com

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0