Så trött...

hade en topp lördag, med alldeles för mkt av de goda. Massa skvaller, skit snack, god mat, spel, kareoke, skratt och lite allvar snack :)
 
Med andra ord. En toppen trevlig lördag kväll! Tack Ida och Carro!
 
Idag när vi vakna va ja så eg och trött. men vid 13:30 kom stoffe och sigge hem så vi drog till gränby och sen plantagen.
Fick me mig hem ett plommon träd som vi grävt ner nu, och sen en tröja från Gina.
 
Känner mig jätte seg i kroppen.
Konstigt, ja brukar va mer pigg efter en kväll på krogen?
 
Tant börjar bli gammal.
 
Nu blir de tv och lite mys med min stora pojk. Men först ska alla bloggar gå igenom.
 
Just ja, tack svärmor som köpte en badstol åt sigge på ullared :) Den va toppen! TACK!
 
Måste bara visa denna videon som ja hitta på mitt gamla youtube konto.
 
Kolla så liten min plutt va. Och tänk att om 1 vecka blir han 1.....
 
 
 
 
Imorrn taggar vi in till stan, möte på jobbet me chefen och sen bvc...
:)

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0