Katter är vidriga!

usch på Kurre. Idag på fm så hör jag hur han kommer in genom kattluckan, men gick iväg till ett rum här på nedervåningen som han aldrig brukar.
 
Så jag gick och kikade efter ett tag va han höll på me.
 
Där ligger han på golvet....med sig in har han en FÅGEL.
 
Så ja stängde dörrn och lät han göra de han brukar göra. döda den och äta upp den.
 
Efter nån timme så tänkte jag att jag måste kika om han är klar, jo då... Kurre va klar. Men... denna gång åt han INTE upp hela fågeln. Utan han åt upp huvudet och lämnade kroppen.
Och de va fjädrar ÖVERALLT!
 
Jag kasta ut Kurre, och lät fågeln ligga där tills stoffe kom hem.
 
Jag klarar inte av att ta i fåglar, jag ser bara sjukdomar i dom! De är äckligt.
Katter är äckliga.
 
Så... nu har ja sanerat de rummet.
 
Ushc va ja hatar att dom ska dra in allt, så natte tid så kommer kattluckan att låsas!
 
Fy fan!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0