Jag kräks på er!

Seriöst....
 
jag vill bara kräkas när jag ser alla bilder på BEBISAR, DJUR, BARN, MÄNNISKOR som blivit misshandlade till döds på facebook.
 
SLUTA sitta och dela ut dessa blder, va faaan tror ni? Tror ni seriöst att ni stoppar våldet helt genom att dela ut dessa bilder till höger och vänster på facebook.
Våld har alltid funnits och kommer alltid att finnas. Så är det!
 
Jag kan inte ens fatta ni kan dela ut dessa hemska bilder, ja höll på att sätta frukosten i halsen och ville kräkas upp den imorse.
Jag sätter mig i godan ro för att äta frukost framför datan, slänger upp facebook och de första jag ser är en bild på ett spädbarn som är död.... hur den dog såg man nog om man kolla noga.(jag gjorde de inte) Tror ni ja tappa aptiten!?
 
Fy faan för er!
 
Usch.
 
Tycker facebook har börjar spåra ur helt nu när dessa bilder cirkulerar, de är bara en tidsfråga innan de kommer upp barnporrs bilder som ska delas hit och dit......
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0