grävlings fälla sökes!

ååh, måste verkligen få tag på en sån fälla nu, en fälla som INTE dödar djur.
 
nej nej vi har inte en enda grävling här(vad ja vet)
 
men.... tanten i skogen som brukar ringa mig när hon ser Siri ringde nyss. Han va där för ca 30 min sen.
Och hon sa att han ser JÄTTE eländig ut. Han är förmodligen så utmattad nu att han inte ens orkade stå upp att äta så han låg.
Och sen kom de en annan katt dit och jaga bort han :(
 
SKIT!
 
hade han vart kvar hade ja kunnat hämta han själv nu när ja inte har Sigge hemma.
 
Nu kommer alla känslor för min älsade Siri, han är blöt, kall, hungrig, mager och alldeles utmattad.....
 
FY!
 
Så om nån som läser detta har en grävlings fälla att låna ut fort nu så hör gärna av er!
 
De är nog de enda sättet för mig att få hem han innan vintern.
 
Nå ja, nu lämnar vi de.
 
Huset är städat och klart, nu väntar ja bara in mina brudar som ska göra mig sällskap på en, två eller femton drinkar ;)
De blir mat, massa go dricka, singstar och annat flams och trams!
 
 
Så hopppas ni får en lika trevlig lördag som mig!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0