Dr besöket....

de gick kanon hos läkaren iaf.
 
Hon lyssnade. Hn verkade förstå. Förstå både vår oro och att han faktiskt är sen i motoriken. Hon titta på han, hon klämde och kände.
Bra reflexer har han, men lite svagare i musklerna är normalt.
 
 
Och hon sa att hon ser att han är efter, väldigt efter.
 
Så hon skulle skicka en remiss till nevrologen. SKÖÖNT!
 
De skulle väl ta 2-3 veckor innan vi skulle få en tid.
Så där uppe ska jag kräva ett EEG.
 
Hon sa ju även att de kan va att de inte är nå fel på han, barn kan vara sena i utvecklingen. Ja de förstår ju ja me men man blir ju orolig som mamma.
 
Dock fick vi order om att INTE använda gåstolen.....Den som är mitt hopp om livet om dagarna.
Hur ska jag klara detta.
Men om Sigge ska få en chans att kunna börja krypa eller resa sig så måste vi utesluta den helt.
 
Lätt som en plätt tänker ni.
 
men de är så att min son fullkomligt AVSKYR att vara på golvet. Och han leker inte med leksakerna speciellt länge eller själv. Alltså han roar sig inte för fem öre själv.
Jag hatar att sitta längre stunder på golvet för att roa han, visst kan ja sitta me han en stund men i flera timmar....?
Går ja längre bort än en meter så gallskriker han.
De kommer resultera i att ja inte kommer få nånting gjort här hemma över huvudtaget. Inte ens gå på toa får man göra!
men ja.... jag får väl stå ut tills han lär sig.
 
Så bitter och trött är vad jag kommer bli på de här. Men... jag vet att de är de bästa för han! Och för han gör jag ju allt.
Men... ja ser en ljusare framtid.
Jag vet att en dag reser han sig, en dag kryper han, en dag går han, en dag pratar han... en dag är han stor, och en annan dag flyttar han hemifrån......................
 
Okej tills han flyttar är de ap långt men ;)
 
Nej, snart blir de sängen!
 
Go natt

Avtryck
Postat av: Eva

Härligt!!!

2012-09-18 @ 08:32:15
URL: http://www.eltonsmamma.wordpress.com

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0