De är rökt....

Har funderat mååånga gånger på de. Varför började jag ens efter att hållt uppe i 8 månader när ja väntade Sigge.
Okej ja sparade då inga pengar på de om man säger så.
Men ja.. En väldigt dålig anledning- sigge fick kolik och ja behövde lugna mina nerver.
Men nu då?! Han har ju inte ens kolik?!
Men nu är jag ju fast, och många gånger funderar ja på om jag verkligen ÄR sugen eller om de bara är vanan?!
Är de verkligen värt de att riskera att få kol eller canser och dö i förtid, försvinna från mina barn...?!
Nej så klart inte!

Ångest kan jag få kvällar/nätter. Men lik förbannat så sitter man där igen på morronen efter och blossar.

Nej måste nog sluta röka nu!

Av många anledningar.

Ligger här i sängen annars och funderar på framtiden och livet. Är sjukt sugen på en räkmacka, jag gillar inte ens räkor så mkt. Men skulle kunna dö för en nu?!
Mkt skumma känslor och sug!

Nej dax att försöka sova kanske?! Imorrn hoppas vi Ida mår bättre så tar vi oss en dejt med Petra och pojkarna!

Så nu är jag så sjuuukt trött(har visserligen vart se hela dagen men), så god natt!



Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0