Barn kalas!

nu ska man väl börja förbereda lite inför Sigges kommande 1 års kalas.
 
massa tårtdekorationer och annat skoj är hem klickat från nätet.
Så detta blir nog bra. Hoppas jag....
 
Jag ska för första gången i mitt liv ge mig på att göra EGEN tårta.... ojoj.
 
Ja har aldrig gjort de förr, men så svårt kan de väl inte va?!
 
Undra om ja ska ge mig på att baka kakor och bullar me? Eller ska man anlita mamma? ;) ja är ingen höjdare på att baka så...
Men bullar brukar bli bra... så länge man inte har i svartpeppar ;)
 
Så måste nog skriva en liten inköps lista på vad som ska inhandlas.. de blir ju en hel del gäster(om alla kommer som vi bjudit)
 
Vi kommer dela upp kalaset så på lördagen kommer de gäster från min familj. Och på söndagen då han fyller så kommer dom från Stoffes familj...
 
Men.... de är mkt som ska hinnas innan de och de är bara 18 dagar kvar....?
 
Hallen ska bli klar, golvet i matrummet ska fixas, listerna ska upp, de ska städas, de kanske inte låter så stressigt men joo har man en Sigge så blir de väldigt mycket för mkt!
 
Nej... dax att planera lite!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0