Äntligen fredag!

oj så ja har längtat.... fredag. Helg. Egentid imorrn med min älskling. De behöver vi...speciellt  efter förra helgen.
 
Så strax (eller om en timme) kommer Ida hit och gör oss sällskap till bussen och sen drar vi mot Petra och hennes pojkar.
 
Siggen är ovanligt glad idag? Dock väckte han mig med att försöka klösa ur ögona på mig, så när ja öppnade ögonen så bara möts jag av ett STORT flin!
Men annars så är han på toppen humör, får hoppas att de håller i sig :P
 
När han är på så här bra humör de är då man känner att man njuter av mamma ledigheten till fullo.
 
Kan ge mig fan på att han kommer börja bli en glad liten kille som kan roa sig själv nu inför dagis. Bara för att ge mig mer ångest att lämna han :P
 
Nej nu är de frulle tajm. Sen operation klä på mig själv och barn

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0