tok unge där!

Ibland är Sigge så där extra söt...
 
Han ville inte ha mkt mat till lunch så han fick lite mat och sen en smörgås... han äter den glatt. Ja håller på att plocka disk i maskinen.
Han åt upp den, trodde ja, så ja ser i ögonvrån efter en stund hur han tar tag i nåt och börjar äta. i min ögon såg de ut som en träbit, så jag säger "aj aj inte i munnen..." åt han.
 
Var på han plockar ur den ur munnen, ser helt förskräckt ut som inte fick äta den. Han håller den i handen och tittar på de han nyss hade i munnen och sen tittar han på mig och ser JÄTTE ledsen ut....
 
Då ser jag att de va en bit smörgås han hade kvar.
 
Men tok unge på att va söt! Men... han lyssna iaf på att inte stoppa den i munnen ;) Och de händer inte ofta han lyssnar på de!
 
De är iaf lite bättre me han, febern har sjunkigt, en hel del slem kom ut... men han verkar inte va lidane för de.
Han pratar och skrattar precis som vanligt!
 
jag vill också va så när jag är sjuk!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0