Snöö <3

ja älskar snö... speciellt så här innan jul och första advent. Då får man verkligen jul känslor, och de gillar vi!
 
Dock va de inte lika kul att gå i rena rama snöstormen till bussen, vägen va oplogad, fick dra vagnen bakom mig för att de inte skulle blåsa in på sigge. Not so funny!
 
När jag kom hem igen så gick ja en promenad med Disa. De va ju lätt. Jättelätt med en hund som BARA ville busa i snön, hoppa, springa och ja vet inte vad ;)
Hon tycker de är såå kul me snö!
Men de gick ju inte så bra på promenaden då, då ja höll på att halka ett x anatl gånger.
 
Så nu ska ja ta mitt morrn kaffe och sen går hon och jag ut på tomten och busar i snön :)
 
Sen ska ja passa på att vila innan jobbet kallar, de vart inte mkt sömn inatt inte. Vette sjutton va de var me herr Sigurd.
 
Så skönt att ena svägerskan ska dra en sleepover hos oss ikväll och se på paranormal acitivity 4 när jag kommer hem. Om fega karln i huset vågar se den vill säga ;)
Men jag slipper gå hem ikväll iaf ;)
 
 
Nej. Kaffet väntar.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0