motion och kondition...

herregud må ja säga...
 
när ja hade vart och lämnat sigge på dagis imorse och gick hem så mina ben... herregud. Dom va så trötta.
 
Eftersom vi cyklar på jobbet, springer i trappor, förflyttar våra kunder osv... så är väl detta som ett pass på ett gym?
 
Dessutom igår när ja slutade så bokstavligt talat så sprang ja från jobbet till närmsta statiol för att hinna köpa cigg innan min buss skulle gå hem.. de är en bra bit ska ja säga.
Fy satan va svettig och slut ja va när jag endå fick stå några minuter och vänta på bussen......
 
och de va fullt me mjölksyra i benen :P
 
jag som alltid vart lite allgerisk mot att motionera liksom ;) ja kommer ju bli smal av de här! :D
 
strax ska ja börja göra mig iordning och börja åka till jobbet, sista passet sen är jag ledig imorrn. De ska bli såå underbart!
Speciellt att få vara en hel dag med sigge :) ja saknar verkligen han om dagarna...
ja har ju inte fått vart me han sen i fredags en hel dag :(
 
de hade iaf gått toppen för han på dagis igår- skönt!
 
De känns så bra att han verkligen trivs där och har kul! De gör gott för mamma hjärtat!
 
Nej nu ska ja börja fixa mig....
 
höööörs da!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0