Jobb jobb!

Så kul har man de ikväll ;)

En timme kvar sen är ja leeeedig imorrn. Eller ja, ledig och ledig vette fan men. Ska in till stan me mamma och hälsa på gammel moster Aina, och sen blir de ett besök hos sjukgymnasten med sigge! Så, så kul ska vi ha de på min enda lediga dag denna vecka....
Imorse va ja lat, ja orkade inte åka och lämna sigge tidigare på dagis, så han fick va hemma tills de va Dax för mig att åka. Eftersom ja började 13:30 idag så skulle de innebära att ja skulle få va hemma en timme innan ja skulle åka igen... Och då valde ja att sova dom timmarna istället för att åka me Sigge ;)
Men ååh så mysigt vi hade det! Han vaknadd vid 7 tiden, sen somna han om på mitt bröst till ungefär 9:20 då ja la han bree mig. Och så sov vi heeela vägen tills kl 10... Då fick ja t om väcka han :p
Men mysigt va de!

Nu- slut på kiss pausen och jobba!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2819639/images/2012/pic_50a2a7079606ee20adc655a2.jpg" class="image">


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0