Jävla f*tt morsor och familjeliv....

Ärligt talat... jag skapade en tråd om att jag behöver tips och råd om HUR jag kan få min son att sluta skrika, bråka, sparkas, rivas och slås om nätterna. Då vi här hemma(jag och stoffe) är fruktansvärt less på allt bråk om nätterna nu.
 
Vart nånstans i denna tråd står finns de en antydan om att han vill ha närhet... vart faaa kom de hans dagis och mina mamma dagar med in i bilden....
 
Säger de igen. Jag HATAR moralmorsor!
 
Familjelivs moralmorsor tycker att barn under 2 år inte ska gå på dagis, dom ska va hemma, dom ska få som dom vill bara för att man skriker, man ska bära runt på han 24/7.....men man är även en dålig mamma om man är hemma.. så hemma får man inte heller vara.
 
Så enligt dom får ja väl vara hemma då gratis, inte kunna köpa blöjor, mat och kläder åt min son. Bara man tvingar på han närheten så är de bra!
 
 
Ärligt talat. Lägg ner sid helvetet. Ja funderar starkt på att ta bort mig därifrån nu!
 
LÄS HÄR!
 
 

Avtryck
Postat av: Anna

Jag håller helt och fullt med dig. VIlken jävla tråd alltså och vad får alla allt ifrån kan man tycka!!

2012-11-07 @ 15:11:14
Postat av: Anonym

Halkade in här av en slump och läste lite på din blogg + den där familjelivstråden (OMG)
Men det slog mig, min äldsta son har något som kallas nattskräck. Du tror inte att det är det din son lider av?
Alltså att det ser ut som om han är vaken men han är inte det. Googla på nattskräck så får du mer info.

Tog flera år för oss att inse att det var det vår son led av för han vaknade redan som 1 åring och skrek otröstligt och vaggade oroligt i sängen och sparkade och slogs om man kom för nära.
Det bara avtog och återkom när vi fick hans lille bror (2 år senare) Vanligare att nattskräck uppkommer vid förändringar eller utvecklingsfaser hos barnet.
Finns tyvärr inte så mkt att göra mer än att vaka så att inte barnet gör sig illa.
För oss så förvärras "anfallet" om man pratar eller tar i barnet. Det bästa är att vara nära utan att göra något så brukar det gå över.

Hoppas det blir bättre för er!

2012-11-08 @ 11:23:24

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0