ÄNTLIGEN!

Som ja har längtat efter detta..
 
få sitta i soffan, ny duschad och skrubbad överallt, med datan i knäet och slappa framför tvn.....
 
Stoffe, som lider av en dödlig förkylning sover, sigge sover... heelt ensam uppe är jag! Eller ja, jag har ju Disa så.
 
Idag då.
 
Vi va till sjukgymnasten, fick massa tips på hur vi och dagis ska träna honom på att börja resa sig och stå. Dagiset kommer hata mig imorrn när jag berättar vad dom ska göra ;)
Dom kan glömma deras kaffe raster och annat skoj dom gör :p
 
Hans träning innebär att dom kommer få va me han typ heeela tiden :P
Tur att han snart ska få en extra fröken som ska få va me honom :p
 
Då kanske han får gå kvar längre än till jul ;)
 
Ne skämt åh sido. Känns skönt att de händer nåt... vi fick en tid igår till neurologen med han, så 6:e december ska vi dit och undersöka han! Äntligen!
 
Han är ju jätte sen i motoriken, han kan inte mkt mer än att hasa sig fram på rumpan. Att vilja eller kunna resa sig upp ligger låååångt ner på hans prio lista att kunna.
 
men men. de kommer jag vet.... de får ja höra av alla. och tro mig. jag VET!
 
Annars så rullar livet på... de jobbas och jobbas. Man ska ju nu hinna me att ta hand om sigge, en sjuk karl, ett hem som håller på att förfalla, katterna. och framför allt Disa som är som hon är ;)
Hon krånglar igen med maten, äter ibland och iband total vägrar hon.
Hon har dessutom bititt sönder i stort sett halva bäddsoffan, lyckats hittat sigges bajs blöjor och lekt med dom............behöver ja förklara hur de såg ut efter de? Nej.
Ja vet inte, men ja tror inte hon är vän att va ensam en stund.. tror mer på att hon blir orolig när hon blir lämnad och i ren protest så biter hon på saker. Nu är ja ingen hund expert men, och framför allt ingen schäfer expert då ja aldrig haft en schäfer.
De enda ja vet är att hon är en hund att jobba me, och de ska vi! Visst är hon jädrigt valpig men hon ska inte bita sönder saker när vi lämnar henne, hon biter aldrig på nånting när vi är hemma...
Men ja, de ska jobbas bort de me! :)
 
Nu ska ja kika vidare på tvn, snart är de stalkers som ja måste se :P
 
Go natt och ha en bra onsdag kväll!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0