Vi flyr...

 
så där ja, nu har de äntligen slutat åskat. Och vi fick igång bredbandet, trodde först att åskan tagit de men. IKKE!
 
Mamma bjöd på mos med korv, mammas hemmalagade potatis mos slår nog allt :) MUMS.
 
Sen när vi såg att himmelen vart tok svart, ja då stack vi :P
HAHA.
 
och imorrn har dom lovat regn och åska. Och då tänker jag ta Sigge under armen(okej inte bokstavligt) och fly till mamma.
Så fort Sigge vaknat så drar vi.
Vi flyr från åskan.
 
Tänker inte sitta här hemma och tråka om de ska åska.
 
Så jag håller mig till mamma om jag skulle bli rädd. Kan väl alltid hålla tanten i handen om det blir för mkt :p
 
Nej sannerligen, detta är då en jäävla skit sommar. Regn ute och åska. Så vad sjutton ska man göra?!
 
Så jag hoppas att de är uppehåll imorrn när han vaknat och vi är redo, inte speciellt kul att gå 1,6 km i regn.
 
Nej nu ska de kikas på internet innan sängen kallar!
 
Go natt på er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0