Små scary...

 
 
de värsta jag vet med att jobba i hemtjänsten som jag gör/gjorde..
de är när man kliver hem till en äldre person som ska ha hjälp. Och dom har miljoooooner med tavlor på deras familj och släkt, och även massa gamla bilder.
 
Den klassiska bilden är hela familjen uppradad på stolar framför deras hus, och eftersom de är svat/vita och dom hade väl inte så himla bra kameror på den tiden, så deras ögon blir alldeles som svarta hål.
Dom ser precis ut som nåt som skulle kunna vara med i en skräck film, jag är livrädd för dessa bilder!
 
Första gångerna fick man nästan mardrömmar av dom, sen vänjde man sig, men de är fortf inte kul :P
 
 
 
Ni förstår vad jag menar va? Dessutom ser tantera så himla elaka ut, och karlarna så barska och stela...
 
Måste vart tråkigt att leva på den tiden?!
 
Tidigt 1900- tal?

Avtryck
Postat av: Anonym

Jag älskar sånna bilder!

2012-07-17 @ 22:45:54
URL: http://exnextdoor.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0