Sigge bigge....

 
 
min "lilla" sigge bigge.
 
Nästa måndag ska vi till bvc, och de va ju ett tag sen vi var dit. Jag gissar en vikt på runt 7400.. då har han isf gått upp ca 1 kg sen sist vi va där. Och där va vi i början av Juni.
 
men....
 
Jag ska ta upp en viktig sak, de här med hans humör. Sigge har ett sju helsike humör. Blir SKIT förbannad så fort han inte får som han vill.
och de är inte bra, för han börjar skrika så där så han tappar andan. Hur sjutton ska jag betee mig med hans humör när han blir lite äldre nu och kommer förstå mer vad han får göra och inte.
 
Jag försöker ju göra allt för att han inte ska bli så arg så han tappar andan. Men jag kan ju inte låta han få som han vill bara för det! Jag försöker ju avleda de hela med något annat att intressera sig för så fort han sätter igång!
 
Så jag behöver råd/tips från bvc på hur jag ska betee mig med han!
 
Undra hur han kommer klara de på dagis sen... med tanke på hur han är så känns de sjuukt jobbigt att behöva lämna han där med folk jag inte känner.
Menar på dagis blir alla barn förbannade en eller två gånger om dagen!
Och Sigge har att bros på de här med humör!
Hans farfar och farfars mamma har ett sju helvetes humör!
 
men ja... vi får se vad bvc säger. Nästa  måndag it is!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0