Inte på humör!!

De är helt fel "tid" i månaden att vara så här jobbig!!! Sigge gör ALLT för att reta gall feber på en! Jag måste bort från han... Semester så ja får ladda upp de barterier som tog slut för flera veckor sedan! Ingen av er kan förstå hur sjukt psykist påfrestandd detta är! Och att hela detta hus ser ut som ett upp och ner vändt vrak gör de inte bättre, vi har bott här i 3 veckor nu och har inte ens packat upp allt!! Jag hinner inte på dagarna pga att all vaken tid för Sigge så ska man sitta MED han. Helst ska han va på en! Och då menar jag HELA tiden..... Varje minut, varje sekund.... Vet ni hur jobbigt de är ungefär 6-7 timmar om dagen?! Och när stoffe kommer hem och tar Sigge, ja då är ja så jädra slut i skallen så ja orkar knappast ta tag i en kartong! Och när han sover om dagarna vill ja inte böka runt och väsnas så ja väcker han! Utan här vilas de så man ska överhuvud taget orka! Men.... På lärdag! Då åker han ur huset! Då tänker jag inte tänka på han de kommande 24 timmarna! Iaf försöka... Jag ska bara vara jag!! Med Stoffe!! Jag säger som Carro, man vill boka en 24 timmars kryssning bara för att få sova ifred!! Och ja... Om du är på de så hänger jag gärna me! Bara för att få sova!! Nej men så på lördag iaf så kommer svärmor ta Sigge till söndag! Så kanske vi hinner göra klart lite här iaf.... Usch! Denna jädra separations ångest perioden- ta slut för helvere! Ingen vill ha dig här!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0