5 dagar....

Nu har Siri vart borta i 5 hela dagar. Jag saknar han oerhört mkt! Siri var endå min katt. Min favorit kisse... Han låg alltid nära mig om nätterna. Han låg alltid och "vaktade" sigge när han sov på soffan förut. Jämt.... Usch de är så tomt här hemma. Tårarna sprutar nästan. Allt jag vill är att han ska komma tillbaks. Men tror tyvärr att jag aldrig mer kommer få se han.... Siri är en väldigt speciell katt, väldigt rädd av sig. Va t om rädd för Stoffe...Att hon skulle gå till nån annan har ja svårt att tro. Så därför är jag nästan hundra att han inte lever. Påkörd. Tagen av en falk. Dödat av ett annat djur..... Min älskade Siri! Usch vad jag saknar dig....


Avtryck
Postat av: Nadia

Åh lilten! Så fin han är, hoppas han kommer hem igen !

2012-07-18 @ 19:29:14
URL: http://Nadiaskriver.blogg.se
Postat av: Carro

Snutten =( Har du gått och kikat längs med vägar så han inte har blivit påkörd eller nått?!

2012-07-18 @ 21:39:01
URL: http://www.duomorsan.com

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0