1 vecka...

 
 
idag.. sen sista gången jag såg Siri. tror faktiskt att de va sista gången jag såg han.
 
han finns ingenstans. Jag har kollat runt här där vi bor, pratat med grannen om han sett nån. Men eftersom Kurre ser nästan likadan ut så är de oftast han dom ser.
Har dock inte kollat i skogen bakom oss, men dit går jag inte ensam. Så imorrn när vi lämnat Sigge så tänker jag ta me stoffe dit för att kolla. Tror inte han är där heller men, han brukar höras rätt bra när han jamar.
 
Usch...Siri lilla.. du är så saknad här av mig! Kurre verkar bara njuta. Men han har blivit en helt annan katt sen Siri försvann...
 
Ja vet att katter kan va såna som kan vara borta i dagar, veckor, månader eller år... men ja begriper inte hur folk kan vara kattmänniskor då. Tacka vettja hundar, dom är där där man vill att dom ska vara....oftast iaf.
 
Nej usch.
 
Lilla Siri, jag vill bara hitta dig. Död eller levandes. Helst levandes.
 
Nej nu blir de frulle- sen promenad med lilleman!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0