ZZZzzzzzz....

så där ja, denna dag har flytit på den me.

har i stort sett legat på soffan och pendlat från att sova och bara ligga. Ingen tv på, knappt nån data heller. Bara jag och Sigge och tystnaden...

Kl 14 tog tystnaden slut när barnvakten Ida kom, jag och Stoffe skulle iväg och köpa en madrass till min säng. Hittade en på köp och sälj på facebook :P Så nu har jag en mjuuk madrass, hoppas ja sover som en gud i natt då.

helst vill jag gå och lägga mig NU. Är så sjuukt trött. Men...imorrn är de fredag. De innebär för mig att jag ska natten till lördag få sova IFRED. De behövs verkligen efter denna vecka må ja säga.

Stoffe får ta denna gap hals :P

nu ska jag försöka få i mig middag och sen bara vänta tills kl blir 21 så man får sova!

Go natt!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0