unga mödrar...

har man inte pengar, kan man inte hålla de rent/oskitit, kan man inte lära sig att skapa rutiner på egen hand.

Då ska man noga börja tänka om, om man verkligen är redo för att bli förälder!

Ibland blir jag så irriterad på dom i unga mödrar.


Nå ja, välkomen fredag säger jag idag!

Underbart att de är helg imorrn, och att jag får sova ut!

Visserligen fick jag(vi) sova bra inatt men ja sover hellre ut läääänge på mornarna!

Idag ska vi göra som dom flesta dagar, städa :p

Sen om jag orkar/lust blir de en promenad. Vädret verkar tillåta de iaf.

Men men.

Ha en underbar fredag!

Avtryck
Postat av: Zandra

Ja man kan ju bli arg för mindre.

Speciellt hon Malou-Stella......



Patrik frågar varför jag kollar på det OM jag blir så arg...

2012-02-10 @ 11:11:13
URL: http://tvavuxnaochfyrabarn.blogg,se
Postat av: lena uneteg

Ha en underbar du och "Sigge ponken" också.

2012-02-10 @ 11:33:34

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0