stoppa upp nåt där solen aldrig skiner...

...de är precis va företaget svevia kan göra!

Ploga? vad är de...? De har tok snöat hela dagen och gör de än, och jag har sett plogbilen EN gång....en endaste jävla gång. Och ni ska ju inte tro att dom plogat väggrenen... nej nej. de är dumt.

En gång i december/början av januari så plogade svevia vår väg utanför ca 3 gånger....observera att de inte ens snöade den dagen! När de snöar...ja då lyser dom i sin frånvaro!


Inte nog me snö helvetet, sigge har vart grinig och bråkig. Precis HELA dagen. Ingenting har passat denna herre.
Jag har vart på piss humör hela dagen alltså.

Idag har ja bara velat fly från mitt liv!

Snart kommer stoffe hem, då får han ta grin apan och jag får min egentid, som betyder....sitta me benen på bordet och datan i knät.
Så mkt egentid är de.
Nog för att ja slipper bry mig om Sigge för en stund..

Seriöst, kan denna dag bara va över nu. Så de får bli torsdag och INGEN snö ute imorrn! Iaf plogat så man kan ta sig ut imorrn! Är det inte det så kommer jag seriöst stampa i golvet och gråta!
Ne okej kanske inte riktigt men... arg kommer jag bli iaf!

Fy faaan, för denna dag! De ska gudarna veta.
Pms? Mens på g? Jag vette fan. Inte nog me snö skiten och grin sigge, så har jag även haft så satans ont i magen/äggstockarna. De känns som mens värk fast endå inte...så förmodligen är väl skit mensen på väg.

Jävligt roligt.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0