slit och släng...

nu har vi anlänt hem igen.

Borta bra men hemma bäst. Och "hemma" är ju i Storvreta :P

Mamma bakade bullar, som vanlig ordning när hon är ledig. Min mamma är en riktig bull mamma de!
Men hon kan sin sak....Johan kom dit me. Sigges äldsta kusin. Så stor kusin och lill kusin busade på som bara den!

Fick me mig en hel del saker hem, jösses. Vart ska allt få plats?!

Nu står Stoffe vid spisen och lagar mat, perfekt. Jag är hungrig.

Imorrn är de alla hjärtans dag och vi ska på 90 års kalas. De blir nog kalas de!

Undra va man får av stoffe i alla hjärtans dag present ;)

Jag må då säga att Sigge kan vara väldigt gnällig ibland, men när man åker iväg och går i affärer eller bara ska iväg så är han så snäll. Säger inte ett ljud, titta sig omkring och bara ligger där :)

ska bli kul och se hur han kommer vara på torsdag då vi ska inta att dejta lite latte morsor :P

Nu- mat!

Avtryck
Postat av: lena uneteg

Kram till Sigge och dig i morgon på <3 dan.

2012-02-13 @ 18:10:51

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0