Onsdag...

och skott dagen.

Idag blir de många skott :p haha.

eller inte.

har mens värk from hell!

Men jag fick iaf sova rätt okej inatt, tack sigurd!

De märks att Sigurd också sovit bra, han har vart vaken nu sen kl 5:30 och verkar inte visa nå tecken på att vilja sova.
Men skit samma, då kanske han sover bra inatt, känner jag han rätt kommer han slockna på bussen till staden som vi ska ta om en timme.

Har noll lust att begee mig enda till akis, men de är iaf fint väder ute. Stråååålande sol!

Så får vi se vad sjukgymnasten har att klaga på idag då! En sak ska jag iaf ta upp, som faktiskt Sigge inte kan.

När man håller fram en leksak framför han och han ska greppa tag i den, så spänner han sina armar fruktansvärt, de är som att han vill ta den men samtidigt håller balansen med armarna. Och när han spänner armarna så gör de att han inte greppar så bra i leksaken, Så lite tips och råd på hur man kan träna bort de är tacksamt.

Nej nu ska ja pula i han lite lunch innan vi ska dra :)

Ha en strålande onsdag!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0