nu får de va nog...

..me denna kyla!

Nog för att temperaturen sjunkigt, men då ska de faan i mig blåsa med!

Det är ju ffs skiit kallt ute! Skönt att solen lyser på iaf. Så man får lite hopp om livet.

Natten tänker jag inte ens ta upp.

Funderar bara på vart den pojken som sov 6-7 timmar i sträck tog vägen...

Jag brukar ligga i sängen på kvällen och tänka på att inom dom närmsta, minst, 10 åren så kommer jag aldrig få sova en hel natt utan att bli störd :p
Känns liite hemskt att tänka minst 10 år framåt.

Menar när Sigge väl börjar kunna sova hela nätter osv, så kommer han ju ha ett, eller flera syskon som ska vakna om nätterna :p
Men vad gör de när ens barn ger en så mkt kärlek och energi?!

Nu- kolla alla bloggar!

Avtryck
Postat av: sophie, 2barns mamma i mars.

svar: Du får köpa nu - till nästa graviditet ;p

2012-02-06 @ 12:16:40
URL: http://sophiehs.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0