MUMS

säga va man vill om min karl, men laga mat. de kan han.

Maten som va nånting me lövbiff, typ lövbiffs gryta, och pasta. va oerhört god! MUMS, och jösses så jag åt så mkt.

sen gick karln och beklaga sig att han inte hade köpt några semlor. Som han älskar. Vilken tur att hans underbara flickvän redan hade smitit in på ett bageri och köpt två STORA semlor till han, så lite överraskad vart han allt.

vad säger man? Vägen till mannens hjärta går via magen?

Imorrn ska vi bara va hemma och bara va. Om vädret tillåter så tar vi oss en promenad. Men som de ser ut nu så blir de nog inte så :( De tok snöar ju!!

Nu vill jag bara hoppa i säng och sova. Sova heeela natten. Undra om min son vill de lika mkt som jag! Men de vill han nog inte. Denna vecka har han börjat me att vakna ofta om nätterna, han sover oroligt och drömmer nåt så konstigt så han små gråter I sömnen....Kan dom verkligen drömma så mkt när dom är så här små?

nej nu blir de att underhålla min rastlösa son + sambo!

Love love!

Avtryck
Postat av: Emelie

Hur har du fått den där remsan där det står hur många dagar det är kvar tills Sigge fyller ett...

Hur får du den remsan att sitta där på sidan av din blogg?

2012-02-14 @ 20:14:38
URL: http://emelieochlivia.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0