Misskapt?

Ja just ja. Jag glömde nämna detta att när vi va på barnspec. i tisdags så frågade läkaren mamma om hon visste var de var för märken Sigge hade på magen.

Han har två märken under vardera bröstvårta.
 
Mamma visste inte de, så frågade han mig. Och jag vet ju var de är. Så jag sa att de är märken ifrån hans elektroder han fick på neo när vi låg där.

De var de ikke....

Läkaren talade om för mig att de där är två extra bröstvårtor........

Jaha.......

Är mitt barn misskapt ;) haha..

Han berättade att för massa år sen så hade han en flicka där osm hade exakt likadana, och när hon blev äldre fick hon även mjöl ur dom. Jösses.....

Kan de verkligen vara de han har och inte ärr från elektroderna? Den ena "vårtan" buktar ut och de gör ju inte den andra.

Visste att min Sigurd är speciell men så speciell visste jag inte ;)

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0