min bebis!

vart tar tiden vägen??

Tänkte på de för nån dag sen hur stor min prinse pojke blivit.

De va inte så längesen han kunde somna på ens bröst, eller bara ligga där och va lugn!

Nu för tiden, de går inte! Han vill inte alls vara på ens bröst för att somna!

och vet ni vad?! Även fast jag i början tyckte de va ap jobbigt när han skulle sova på ens bröst HELA natten, så jag SAKNAR de som FAN!

När jag tänker tillbaks på den tiden nu så var de ju sju helvetes mysigt!

varför går tiden så fort, han blir ju snart 5 månader....
Min pojk!


På mammas bröst endast bara några dagar gammal!

Jag minns hur förstörd jag va där när vi låg på neo hur dom näst intill tvingade mig att ha honom på bröstet- dygnet runt!

varför ja va så bitter då va nog att ja inte hade fattat ens att ja blivit mamma, att jag tvingades lilla på akis, och att Sigge va halv dålig med allt. Andningen och gulsot..
de va hemskt!

Nu mår jag bra och uppskattar all närhet jag får ge lille Sigurd!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0