hjärtattack!!

fy faan!!

ja höll på att dö, på riktigt! Eller ja inte på riktigt då men...

Jag satt ute och rökte, pratade me stoffe i luren. Jag ser hur Siri(katten) ställer sig på bakbenen som att hon ser nåt.
Jag ska ta upp mobilen för att fota henne, precis när jag sätter på kameran så ställer hon sig ner. Jag tittar efter vad hon sett.
De skulle jag inte gjort.

FY I HELVETE!!!

De va den FETASTE råttan jag sett. Jag skojar inte när den va säkertligen upp mot 20 cm i längd och 5 cm bred!!!
Och att den springer rakt emot mig gör de hela inte bättre!
Jag vart så rädd så jag körde de gamla kärring tricket- upp på stolen! Där stod jag ett bra tag. Råttan sprang under huset, och Siri sprang och gömde sig! Tack för den katt jääävel!

När jag sen tar mod till mig att gå ner så kommer den ut från huset! Jag gick upp igen!

Det bara kryper i hela kroppen på mig, jag är inte känslig för möss och de men de där....De va de värsta jag sett!

Snart kommer flikkorna och tur är väl de att dom redan är på g hit, hade dom vetat om råttan hade dom nog inte kommit ;) haha!

Tjiiingling!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0