gå gå gå gå...

vem är de som går och går och aldrig kommer fram till dörren?

jo jag!

Jag märkte att när jag pausade mitt liv på facebook så kunde jag inte använda min favorit app "barnvagns utmaningen" av nån konstig anledning.

Så nu har jag ett liv igen på facebook, och de va bara me på kläder och allt och igång me appen!
Vi gick och gick...

När man bor så här på landet och ska ut och gå så är de så jääääävla trök att vägarna bara består av skog, och de gör ju att vägen känns miljooooner gånger längre! Finns de hus och annat runt om kring så kan man ju under tiden man går kolla på de så man inte tänker på att man går och att vägen är lång.

Nå ja, de vart iaf inte en lika lång promenad som sist, de vart ca 3 km. de räckte nog de!
Om de inte tok snöar imorrn tar vi en promenad då me!

Jag ringde apoteket och sigges mat har kommit, wohooo. Jag ska tacka dom för de där fina smset som jag(aldrig)fick.

Nu- vila innan karln kommer hem och vi drar till gränby!!

Avtryck
Postat av: Nadia

Ja, jag såg att det kostade. Sjukt, när jag var liten var det gratis minns jag..

2012-02-09 @ 14:39:41
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/
Postat av: sophie, 2barns mamma i mars.

svar: Haha, tycker du? :) tack då!

2012-02-09 @ 17:43:55
URL: http://sophiehs.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0