Bort!

nu har jag bestämt mig. Mitt långa hår ska bort! Är så sjukt less på de nu. De bara är där... bara hänger och dinglar och ser inte levandes ut! dessutom går de inte att göra en frisyr utav de, de blir aldrig som jag vill ha de! Tappar hår mer än vad är hund gör! Lik förbannat har jag lika mkt hår på skallen.

Så nu ska skiten bort... frågan är bara när?!
Om jag kommer ångra mig?! just nu- nä inte ett skit.
Efteråt- ja!

Mitt hår är de "heligaste" på hela mig, enligt mig. jag är så jävla less nu, i snart 10 år har jag kört samma frisyr, och till de är alltid samma sak. Alltid EN sida som aldrig blir bra, och nu har jag en längd på håret som heter duga! har nog aldrig haft så här långt?!

Nej, häck väck me håret, vi snackar kort nu! Jag har nog nästan bestämt mig för en frisyr och då snackar vi att säkertligen 30 cm av håret ska av!

Häääärligt!

God natt!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0