BB

jag älskar förnedrings tv, skit snack, bråk osv...de är bara Big Brother som kan leverera de.

Men där emot tycker jag att dom klipper i årets program så jäävla mongo. Helt plötligt fanns där en ny deltagre, hur han kom, vem är han vette fan. Jag har inte missat ett enda program men man får fasiken inte veta vem han är, förutom att han heter Lars.

Och varför alla helt plötsligt hatar Jessica är en gåta för mig me, ja fattar nada, trots att jag sett alla avsnitt. Nog för att hon är jobbig men endå.

Nå ja, snart är denna dag slut och snart får vi hoppa i säng, sköönt. Jag är så yber trött. Sigge har vart såå grinig idag och väldigt purken.
Vi har haft en riktig pyjamas dag jag och han!

jag har försökt roa han så gott som de går.

Men men.

Imorrn eftermiddag ska vi dra oss mot akis, sjukgymnasten till Sigge står på schema. Har noll lust och motivation till de!
Men men...

Nu orkar ja inte blogga mer, är inte på topp humör för de här!

Go natt!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0