varför?

är de jävelskap eller vad är de för nåt?

kvällen har inte vart lovande för att Sigge ska sova bra inatt.
flera gånger har han vaknat och gnällt.

Vad kan de va nu?

Tömde magen har han gjort rejält så. Mat har han fått... torr blöja.

Är de ren jävelskap för att vi för en gång skulle ska iväg imorrn? Kommer han hålla på sova skit i natt, då är jag död imorrn!
Nu är jag van att han sovit bra de senaste nätterna.

Jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS att han ger mig sömn inatt!

Snälla Sigge låt mamma få sova så vi kan åka och leka me andra bebisar imorrn!
Snälla...du får vilken leksak du vill när du blir stor!


Avtryck
Postat av: Emelie

Det är bara för att han vet att Livia inte kommer.

Hans STORA Kärlek <3

2012-04-03 @ 22:17:40
URL: http://emelieochlivia.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-04-03 @ 22:35:40

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0