Telia faaan...

åh, telia har nå störning med kanal 5....varför just den kanalen?? den enda kanalen jag behöver nu!!

Suck så jäävla tröttsamt.

Hoppas dom löser de snart. Annars blir tant Marina ledsen :(

Inte min dag idag känner jag... hm. allt går bara fel ikväll. Blir så less.

har lust att bara dra täcket över skallen och dööö. Eller nej inte bokstavligt men.

Tur att Sigge vart feber fri idag, men lite snorig. Dock var inte jag så pigg. Men de va han.

Vi matchade verkligen inte varandra idag, och ljudet av hans skrik(skratt) , leksaker och babysitter fick mig att vilja kasta ut allt genom rutan.
Usch och två ibland för leksaker som låter.

Speciellt när huvudet höll på att sprängas.

Men va faan.

Nej nu bara vänta på hemma fruarna och sen kasta sig i säng, går de inte att se på skiten får jag väl se de på playen imorrn! Surt som faaan....


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0