tankeställare...

fick mig en liten tankeställare av dagens DH avsnitt...

Att jag ska i 18 års tid skydda mitt barn mot all fara, (de lär nog gå bra fram tills 13 års ålder) men...
De innebär att jag kommer få trotsa min högsta rädsla- höjder!

Är det nåt jag hatar så är det höga höjder, speciellt om där de är trångt om utrymme.

Så kommer Sigge fastna nångång i ett högt träd, så får han banne mig sitta där tills hans far kommer hem. Eller om nån annan snäll själ kan hjälpa han ner. Jag kommer aldrig våga.

Ett jädra dilemma de där.

btw...Dagens avsnitt va faktiskt spännande och bra, tårarna höll på att komma när jag först trodde de va Susan som sköts. Men dom kom endå även fast de "bara" va Mike.... Vad faaan händer me serien??

Nu ska jag ta en cigg och sen hopp i säng ba!



Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0