Sigge....

Sigge min lilla Sigge...

Enda sen ja börjat köra hårt på att han får va vaken max 2-2,5 timmar om dagen innan han får sova igen. Så har de verkligen gett resultat om nätterna.

Vi lägger han vid 19, oavsett om han är trött eller inte. Han brukar somna vid 19:30-20:00 då. Oftast är han trött så han somnar rätt fort.
Men...sen så.
Sover han på och vaknar oftast vid 4 och vill ha mat, somnar om och kan vakna allt från kl 6-8...De är helt okej.

Imorse vaknade han vid 5 och ville ha mat. Och sen somnade om och vaknade vid 7:45...helt okej.

Nog för att han ett x antal gånger om natten vaknar till för att nappen åkt ut men.

Men de verkar funka med att han får sova middag endå. Ibland sover han 20-25 min åt gången, och ibland kan han sova 1 timme i sträck på dagarna.

Där i mellan när han är vaken så busar vi och leker som bara den, så han får bli aktiverad me :)

Men...känns så sköönt att han börjat sova bättre om nätterna iaf.

Och bara för att jag nu skriver de här så kommer han börja sova skit säkert! Skulle inte direkt bli förvånad!

Nu ska jag passa på att kika på internet medans han sover....
Ha en bra fredag den 13:e.....

Heppåre!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0