Si där ja!

Vi gjorde inte många knop fram tills kl 12 idag, innan de så busade och lekte vi som bara den. Stra innan 12 fick Sigge mat och torr blöja sen satte vi på oss kläder och gick ut i de fina vädret. Han somna rätt fort i vagnen så då passade jag på att gå lös me sekratören på träd me fula grenar och buskar.

De slutade me att en hel buske förvsann.



Bakom och runt om dom där små träden så satt de en buske me massa fula grenar och kvistar och allt. Var meningen med att jag skulle klippt ner den i höstas men då var de en mage, fogar och rygg som satte stopp för de.
Så nu klippte jag ner skiten, den kommer ju då inte växa upp i år, men nästa åt kanske? Undra vad det är för träd på bilden? Jag tror de högra är ett plommon träd...?  Den andra är iaf ett rosen träd.

Va så skönt att få pyssla lite så där, ska bli såå kul sen i vår/sommar när jag får gå lös me trimmern ;)
Sigge sov hela tiden jag höll på. Han vakna bara nån minut innan jag var klar.
Nu skickade jag iväg han med sin far till affären..

Mitt under allt så satte magen igång med att bråka me mig, den är inte vän med mig nu heller...vad är detta?! Blir så trött på detta...Min mage är verkligen ett mysterium..

men men.. nu har iaf Stoffe lååång ledigt. Såå skönt. Hela 4 dagar, och i love it!

Nu- back to the toilet!!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0