Renovering del 1...

vart ett sånt där impuls ryck igår när vi var på rusta. Vi köpte tapeter och annat grojs som man ska ha till.

Så nu blev vardagsrummet renoverat, dock inte golvet och taket. Men... den piss vit/gula färgen på väggarna är BORTA!
Såå vidrig färg!

Så väggarna blev vita med en find vägg.

Typ så här.

Så här såg de ut före....Bortse från allt skit i soffan :P



Och så här ser de ut nu!



Slänger me en närbild på tapeten :)



Så jääävla fucking nöjd! Nu ska bara alla detaljer in i rummet, tavlor...och annat smått och gott.
Kommer bli guld.

Imorrn får ni se de andra vi renovreat ;)

Nu är jag så jäädra slut i ryggen..

Sigge mår för  övrigt helt okej.
Snorig som fan, lite feber som pendlar upp och ner.
Han har dock vart ap grinig idag men :(

Få se hur natten blir.
Natten som va var han extremt dålig, engligt han själv..
Eller han hade feber och vill ligga nära en, så jag la han breve oss så fick han ligga och hålla mig i handen.
Sötnos.
Gillar inte att se han så där dålig :(

Men men nu ska jag invänta BB och hoppas på att Marcel åker ut me huvudet före....


Avtryck
Postat av: carro

Vilka fina tapeter :-)

2012-04-09 @ 15:48:07
URL: http://carolineaf.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0