Psykopat granne deluxe!

seriöst...

Vilken granne plingar på ens dörr kl 8:10 en morron? Vilken granne trycker ner handtaget på dörren om ingen öppnar? (förmodligen för att kolla om de va låst)
Jooo, min granne!

Kärringen ringde på min dörr så tidigt imorse, som tur va så låg Sigge OCH jag och sov på övervåningen(där hon ej kunde se oss)
Men endå... JAG sov!

Förmodligen ville hon väl tigga cigg igen, och vem tiggerr cigg av sin granne som man knappt pratat med eller ens säger hej till?

Hon skrämmer mig.

Mest för att hon är psyk på riktigt. Och vad ser jag ut som? En cigg automat? Eller nån som är gjord av pengar för att dela cigg till höger och vänster?

Nee tack ni.

Jag vill inte ha me henne att göra överhuvudtaget.

Hon är äcklig. Vidrig.

jaha...under tiden ja skrev detta kom hon IGEN.

Vad faaan! Hon ville ha cigg. och jag vågar faan inte säga nej!

Hon sa att hon blir galen utan cigg, tror ni jag vågar säga nej då?!
vad tar kärringen sig till då?

Ååååh...

JAG VILL FLYTTA HÄRIFRÅN!!!!


Avtryck
Postat av: Zandra

Jadu, våran granne ringde på 07:05 !

Så det finns idioter...

2012-04-18 @ 10:19:42
URL: http://tvavuxnaochfyrabarn.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Nej men fy vilken obehaglig människa! En sak är väl om hon frågar om hon ändå ser dig ute, men att gå och rycka i dörrn den tiden hos ngn man inte känner :-S

2012-04-18 @ 10:36:58
URL: http://zoeysmamma.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0